Subject: FW: Taotlus_Konuvere hudromeetriajaama asukoht (20.02.2025 11:20 nr 5-5/25/367)
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Marge Kelgo" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 13:45:47 +0300

Tere

Palun suunata minule täitmiseks.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Raudsepp Jaan <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 11, 2025 3:01 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>; Avo Sipelgas
<[email-masked]>
Cc: Marge Kelgo <[email-masked]>
Subject: RE: Taotlus_Konuvere hudromeetriajaama asukoht (20.02.2025 11:20
nr 5-5/25/367)

Tere,

Vabandan võimalike ebamugavuste pärast ja viivituse pärast. Uus versioon
Konuvere projektist on nüüd saadaval. Leiate selle järgmiselt lingilt:
<https://connectoee-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/jaan_raudsepp_connect
o_ee/Ev3p0Xfy8YtCuB5ATi-rhmYB_WuPXb-Xko1VmRWmFS04_w?e=iA1Boc>  Projekt v3

Kui teil on küsimusi või vajate abi, andke palun teada.

Lugupidamisega,

Jaan Raudsepp

Suurprojektide osakond

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5029 665

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee>

Lugupidamisega

Jaan Raudsepp

Arendusjuht

Suurprojektide osakond

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5029 665

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: kolmapäev, 28. mai 2025 16:53
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Raudsepp Jaan
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marge Kelgo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Taotlus_Konuvere hudromeetriajaama asukoht (20.02.2025 11:20
nr 5-5/25/367)

Tere

Lootsime selle nädalal alguses dokumendid korda saada, kuid meie tellimuse
teostajal Connecto  ASil on kahjuks tekkinud töödega ülekoormus. Loodame,
et dokumendid saavad esitatud selle nädala lõpuks.

Parimat

Avo Sipelgas

Nõunik| Üldosakond

+372 5016947

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee  |  <https://www.ilmateenistus.ee/>
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur>
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur>
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA>
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 22, 2025 8:06 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Avo
Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marge Kelgo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Taotlus_Konuvere hudromeetriajaama asukoht (20.02.2025 11:20
nr 5-5/25/367)

Tere

Tuletan veelkord meelde, et tegemist on ebaseadusliku ehitistega.

Kui Te soovite seda seadustada, palun tehke dokumendid korda, vastasel
juhul palub Transpordiamet  Teil hüdromeetriajaama likvideerida.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Elliko Kõiv
Sent: Wednesday, May 14, 2025 7:33 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Taotlus_Konuvere hudromeetriajaama asukoht (20.02.2025 11:20
nr 5-5/25/367)

Tere

Ehitusprojekt peab vastama Nõuded ehitusprojektile ja tehnovõrkude osa
vastavalt Transpordiameti tehnovõrkude juhendile.

Onedrive on seletuskiri detsembri seisuga?

Projektis kajastada:

1.	Rajatiste (kilp/hüdromeetriajaam) tähistamist, et need tee
ehitusjärgses olukorras hooldetee ääres silla hooldetöid tehes silma
paistaksid.
2.	Tee ehitusaegselt tõenäoliselt jäävad mõlemad rajatised
ehitustehnika liikumisalale ja vajalik on nende kaitsmine. Projektis
kirjeldada vajalikud tööd, materjalid ja load. Kaitsmise peab
Keskkonnaagentuur korraldama ise ja see kaitsmise kohustus tuleks
maakasutusõiguse lepingus fikseerida.
3.	IKÕ plaan ikka jätkuvalt seadustamiseks puudu.
4.	Palun lisada Onedrive kausta lõplik versioon projektist,  mitte v1
ja v2.
5.	Lõplik versioon palun ka digiallkirjastada pädeva isiku poolt.

Palun dokumendid korda teha hiljemalt 19.05.2025.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, May 7, 2025 9:27 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Taotlus_Konuvere hudromeetriajaama asukoht (20.02.2025 11:20
nr 5-5/25/367)

Tere

Saadan edasi Connecto lingi kuna maht on eraldi saatmiseks liiga suur.

Parimat

Avo Sipelgas

From: Raudsepp Jaan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 7, 2025 7:00 AM
To: Avo Sipelgas < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Taotlus_Konuvere hudromeetriajaama asukoht (20.02.2025 11:20
nr 5-5/25/367)

Tere

Fail lisatud siia:

<https://connectoee-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/jaan_raudsepp_connect
o_ee/EonH_cRzxOFKuZJPWMAERv4B9m1ve9TDh_vgvIeWqQ4ZAg?e=ftnkNN>  Konuvere
9731G_Konuvere hüdromeetriajaam_BIND.dwg

Nüüd ühes joonises.

Lugupidamisega

Jaan Raudsepp

Arendusjuht

Suurprojektide osakond

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5029 665

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee